(yeah, check me)
When I look in the mirror
I can't believe what I see
Tell me who's that funky dude
Starin' back at me
Broken beaten down
Can't even get around
Without an old man came
I fall and hit the ground
Shivering in the cold Bitter and alone
Excuse the bitchin
I shouldn't complain
I should have no feeling
'cause feeling is pain
As everything I need
Is denied me
Everything I want
Is taken away from me
But who do I got to blame
Nobody but me
And I don't wanna be an old man anymore
It's been a year or two since
I was out on the floor
Shakin' booty making sweet love all the night
It's time I got back to the good life
It's time I got back
It's time I got back
And I don't even know how I got off the track
I wanna go back, yeah
Screw this crap I've had it
I ain't no Mr. cool
I'm a pig I'm a dog
So 'scuse me if I drool
I ain't gonna hurt nobody
Ain't gonna 'cause a scene
Just need to admit that I want sugar in my tea
Hear me? Hear me? I want sugar in my tea




Ваше мнение



Капча