Intro: raekwonghost

So that’s it kidyouknowhati’msayin? right herelights out
Yo yo hold up let me talk to this cat
Yo kidwhattup starkswhattup?
Ay aywhassup? whassup baby?
Ay yo yo yo kiday yo yo
I just seen this kid over there over thereright over there
While you’rewhile you’re filmin that shit
I know he ain’t down with your team
Who?
Don’t knowsome sk-skinny lookinbig-head niggayouknowhati’msayin?
That nigga ain’t fuckin with heads though
Yo sonI just seen five fiends around a nigga son
Fuckwe gottawe gotta go
C’mon fuckitlet’s go over therei’ma show this nigga right
Hold up wait up wait upjiggy comin
Three deep niggaz
Fuck
Think niggaz don’t know what the fuck’s goin on
Come oncome onright over here
Right on
There they goright there
That’s them right there kid
That cat?
Word up
Aiyyo kid?
You’re right behind him
What the fuck is you doin man huh? huh?
[the fuck you talkin to? ]
Talkin to you man!
Talkin to you what?
[you ain’t talkin to me]
What the fuck you talkin about?
Yoopen your hand manwhat the fuck is that in your hand man?
[what? huh? ]
*fight ensues*
*smack* what the fuckthe fuck I say?
Aiyyo c’mere! c’mere!
Motherfu...
C’mere
Yeah it’s my shitmy shit
Get up
Yo grab that niggagrab him
*gun fires*
Yo shit! *gun fires* move son! move! *gun fires repeatedly* move move!
Go ahead! get him! ohh shit!
Ohh shitohh shityo
Yo manyo son I’m hit
Man sonI’m hit
Yo son?
Son I’m hit
Damn sonyou bleedin sonbad son
Aiyyo grab this grab this take this take this
Take this take thisi’ma go over to god’s house ’fore the cops come
I’ma throw this shit away man
Go ahead songo ahead sonjust go ahead
Man fuck thatman seventeen son
Yo son
Get the fuck outta here man
Damn son
Go ahead manI’m dying go ahead
Hold that shit son
Yogo ahead go aheadnigga try to assassinate me man...

Intro: raekwon the chef

It’s the remix son
Can it beact like you know
Check it

Verse one: ghostface killer

Yocheck what happened out of state
I’m knocking off a half-a-cake cash ruleflying at a fast rate
I smoke the black dust kept my hands clutchedI’m fallin in lust
Spore plush I played my hand like a royal flush
Baggy jeanswallabee clarkspretty woman
I put it in himshot up in himdeadly venom
I hung around the big time bosses
Illegal force exchange thoughtsshowing love to all my sources
Spades tried to bag melike cagneyand lacey
Chef had that bitch stacey slippin in macy’s
I dose offcatch a flashback on how I got trapped
And got licked like papsy in a mob flick I got hit
Stumblin holdin my neck to the god’s rest
Opened flesh burgundy blood colored my guess
Emergency traumablack teen headed for surgery
Can it be an out of state nigga tried to murder me?
I should’ve stayed in job corpbut now I’m a outlaw
Ray cartegnacarry a fo’-fo’ nigga

Chorus:

{can it be that it was all so simple then? }
Dedicated to the gods and earths
Dedicated to babies who came feet first
Dedicated to up north and down state
Dedicated to rich niggaz who sell weights
Dedicated to projects with black kids
Dedicated to man who build pyramids

Word up! what the fuck yo?
We taking you on another chamber
Word up sonyou know how we be on it
Yeah it’s real
Show these crabs how to rhyme man
I think it’s time to bless themword up
Bulletproof
First chamber
Yo chef yo

Verse two: raekwon

It started off on the islandak shaolin niggaz wildin
Old folks scream : stop the violence!
True layin up yowatchin these crack niggaz
Playin nuff crap games for what see?
Back in dayscrime pays in mad ways
Sportin tommy hil with caves 360 waves
And no searchin for loose endsnow flex 300 benz
Mad 10’s with mad diamonds
Now that’s the life of the good lifesometimes niggaz act trife
I paid the price throughout my hood life
Remember I got blastednow that’s in the past kid
God forbid I lay in the casket
But now I’m all about g-notesno time for weedmixed with coke
I wash my mouth out with soap
And I got my act together’lo sweaters and better
And fat leatherso whateverbring it on

{can it be that it was all so simple then? }

Outro:

Yeahfor real
Murderous material stacked up
Peace to mazesfor real
Meditating on life
Goldword up y’all
Crazy flydedicationto my people
Word uppeace to all my brothers that I ain’t gonna see no more
Peace to brothers on the islandup north
Word up
Straight upI love you boyit’s on like that
Word upword up
Peace to man woman and child
Word up
I got you covered babyI’m here for you
Projectcheck it
Projects peoples one love
Keep your head clearwe out of here
We move in silence
Bad boyscreatingthe muderous stacks for your headpiece
Baldheadsbraidsblowouts
Yo
Fly chicks
It’s the remix y’all
For realthe real side
The rzacheck it
Razor blade sharp
Peace to the clan
No other producer can compare boy
Word up
Bring itbattlebeats all types of shit
For real y’all


Ваше мнение



Капча